پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215268
اگر کاوه بياييد تا آخر عمر نان پرسپوليس را مي خورد
تاریخ انتشار : 1395/03/29 08:52:39
نمایش : 1124
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: کاوه رضايي بايد بداند اگر چند سال در پرسپوليس بازي کند تا آخر عمر مثل ما پيشکسوتان نان اين باشگاه را خواهد خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جمشيد شاه‌محمدي در خصوص صحبت‌هايش با مسئولان باشگاه پرسپوليس جهت پذيرفتن هدايت تيم اميد اين باشگاه، گفت: در جلسه‌اي که با مسئولان باشگاه داشتم نظرات و برنامه‌هاي خودم را اعلام کردم و باشگاه هم خواسته‌ها و شرايطش را به من اعلام کرده است و فکر مي‌کنم تا روز يکشنبه همه چيز مشخص شود.

وي با بيان اينکه قصد دارد از بازيکنان اميد به تيم بزرگسالان پرسپوليس تزريق کند، اظهار داشت: بحث من اين است که اگر مي‌خواهيم از بازيکنان اميد پرسپوليس به تيم بزرگسالان بازيکن بدهيم بايد امکانات وجود داشته باشد. به نظرم پرسپوليس اين قابليت را دارد که از بازيکنان اميدها تغذيه شود. سال گذشته هم چند بازيکن از اميدها به برانکو معرفي کردم اما او معتقد بود که آنها ضعيف هستند و در جايي به جز پرسپوليس و يا در ليگ يک مي‌توانند موفق باشند. به هر حال من پيشنهادهايي به باشگاه داده‌ام که به نفع خود باشگاه هم خواهد بود حتي براي مبلغ قراردادم هم گفته‌ام که اگر بازيکني از اميدها به بزرگسالان پرسپوليس اضافه شد درصدي به قراردادم اضافه شود.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در خصوص جذب بازيکنان براي تيم بزرگسالان اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات هم اظهار داشت: بازيکناني که به پرسپوليس مي‌آيند يا از اين تيم پيشنهاد دارند بايد بدانند که اينجا يک باشگاه معمولي نيست و بازيکن بايد افتخار کند که پيراهن پرسپوليس را به تن مي‌کند چراکه اين افتخار نصيب هر بازيکني نمي‌شود که بتواند پيراهن اين تيم را به تن کند. بازيکنان بايد بدانند که در پرسپوليس با يک «هاي» يا «هوي» اين طرف و آن طرف مي‌شوند و شرايط‌شان فرق مي‌کند. من مخالف پول گرفتن بازيکنان نيستم اما آنها بايد به اندازه حد و حدودشان پول دريافت کنند. بازي کردن در تيمي مثل پرسپوليس بايد افتخار باشد و بازيکنان بايد بدانند که با بازي در اين تيم مي‌توانند ترانفسر شده يا به تيم ملي برسند.

شاه‌محمدي در خصوص جذب کاوه رضايي و اينکه اين بازيکن نزديک به چند روز است که براي امضاي قرارداد با باشگاه پرسپوليس امروز و فردا مي‌کند و گفته مي‌شود دليل اين موضوع بندهاي خاصي است که در قرارداد او بايد گنجانده شود، اظهار داشت: ببينيد ما افتخار مي‌کرديم که عضو پرسپوليس هستيم و حتي در محل با پيراهن اين تيم رفت و آمد مي‌ کرديم تا همه ما را بشناسند. کاوه رضايي بايد بداند اگر چند سال در اين تيم بازي کند تا آخر عمر نان پرسپوليس را خواهد خورد همانطور که ما پيشکسوتان ناني  که مي‌خوريم از نام پرسپوليس است. بازيکن که نبايد براي پرسپوليس طاقچه‌بالا بگذارد. اين پرسپوليس است که بايد بر سر بازيکنان منت بگذارد. احترامي که پيشکسوتان پرسپوليس در جامعه دارند از صدقه‌سر نام باشگاه است. کجاي دنيا را ديده‌ايد که اينطور باشد. کاوه رضايي بايد بداند او که در ذوب‌آهن بازي کرده شرايط اين تيم با پرسپوليس زمين تا آسمان فرق مي‌کند.

وي ادامه داد: از طرف ديگر باشگاه هم بايد فکرهاي خودش را انجام دهد. اگر مي‌بيند بازيکني به کارش مي‌‌آيد آن را جذب کند. کاوه رضايي بايد بداند که زدن 6 گل براي پرسپوليس اصلا راضي‌کننده نيست و اينجا مهاجمي مثل فرشاد پيوس مي‌خواهد که سالي 25 گل بزند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که از نظر او وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه تا اينجا چطور بوده، افزود: به نظرم پرسپوليس امسال نسبت به سال قبل بهتر بسته شده و مسئولان باشگاه به دنبال اين هستند که جايگاه اين تيم در جدول بهتر باشد. همه پيشکسوتان هم قصد دارند از پرسپوليس در راه قهرماني حمايت کنند و اميدوارم که اين اتفاق بيفتد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html